tisdag 1604

jag var så jävla aktiv på gympan idag. helt allvarligt

tog mig lite tid att komma upp imorse, men pappa min gav då aldrig upp. ha
han fick upp mig, jag fixade mig. och drog till skolan, det var kallt,halt, förjävligt bara.
sen har skoldagen bara rullat på.
på gympan hade vi trippelboll, och som sagt var jag jävligt aktiv ..
kanske till och med bäst, vem vet vem vet ..

sista timmen hade vi hälsokultur, syslöjd.
blev inte klar med väskan idag heller, knappjävlar
inte blir den snygg heller, så jag bryr mig inte speciellt mycket.

när den var slut, tog jag med mig julia hem, vi bakade.
satt oss här, och hon drog för en stund sen , skulle hem å äta, sen kommer
hon tillbaka. och ska äta chokladtårta med mig. happy face kanske ..
pappa håller också på att göra makaroner och korv till mig.
goodie ju
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0