tisdag 1304

sjukligt less jag blev nurå.
jag kopierade 50 sanningar om mig sj listan från min bdb.
tog bort alla dom gamla sanningarna. och skrev nya. sparade. kollade så att det var där. och ja, det vare. sen skrev jag ett till inlägg, om filmen. då kollade jag så de var där. de vare inte, så då tröck ja ner och sparade igen. då kom filminlägget in, och femtio sanningar listan bort. den finns ingenstans.
det är hårt att leva
menmen

vaknade imorse, sov på soffan inatt. sprang och spydde. gick upp o sa det till mamma.
sara är sjuk iallafall. det förstod du säkert .. ha aja
har elgat i soffan hela dagen, johan kom förbi också. han väntade på posten. men sen drog han.
och ja, lär ligga här hela dagen. trevligt, men mys iallafall

färgade håret igår också. har ju vare röd nu ett tag. men utväxten syntes till kina, så nu vare dags igen. ville färga håret ljusare, men tänkte att nej det gör ja nog mer mot sommaren. men jag insåg att jag är less på det röda. så jag och mamma drog på domus igår och kollade färg. stog där i tio år och funderade . haha
men jag köpte en blond färg, visste ju att det skulle bli brunt. så den köpte ja, och blonda slingor.
färgade först hela håret då, innan träningen. det blev inte sån stor skillnad gemfört med innan. det såg fortfarande rött ut, typ brunt, men med rött ändå på nå sätt. haha ..
sen drog ja och tränade, var ganska slappt men rätt rolig träning. fotarbete och så ..  sen spelade vi
kom hem, sen gjorde jag slingorna.
tänkte först inte göra dom eftersom att håret såg rätt rött ut fortfarande. men jag orkar inte färga håret en gång till innan jag gör slingorna. så ja gjorde dom.
duschade ur det, och ja . jag ser inte ut som en morot iallafall.
så fel ser det inte ut faktiskt. skönt
ska nog slinga mer sen, och nu ska ja försöka sova.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0