söndag 1837

i'm back.. yes IAM

de va litt kul där vi var, nu funderar jag på vafan det hette ..
typ, stiftsgården undersvik eller nått ..
aja.
kan lika gärna berätta en massa om konfirmationsresan

sov hos julia från onsdag till torsdag.
tina skjutsade oss till johannesgården där bussen var. kan hända att vi var sist, så vi hamnade långt bak, men ingen fara ingen fara. de va där alla våra vännor var, hahahahhahahaha .. vännor. menmen
vi satt till oss, och bussen drog. två och en halvtimme ungefär tog det. sen när vi kom fram, fick vi vänta ett tag, sen fick vi våra rum. jag julle julia och agens hade ett, en trappa ner och vänster. mellan anton sidens och martins rum. vi packade upp och bäddade på en gång, sen skulle vi äta lunch, soppa. tog mig en macka ja ..
sen halv elva på kvällen hade vi mässa, de va stört. så vare varje kväll, halv elva = mässa.
dödligt jobbigt om man låg och sov. man blev ju trött efter utedagarna och alla "aktiviteter" som dom sa. haha.
vi har vare inne ute, på spa, andra i nån backe, på ica och ja, ingenstans liksom ...
en dag vare en dåligt god tacobuffé också, den åts det av. ha
sen vare vårullar, fisk och så. inte lika gott kanske. men jag överlevde
ganska dött där .
men vi hade trevligt,
bussresan hem var rätt chill me dill. haha
skön liksom. men
idag är jag trött
väldigt trött
sjuklig trött

så hejdå.
och elin, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0