söndag 1253

elin jagvet att du blir glad nu.

ja vi hade en väldigt trevlig kväll igår. ja och elin hade kul innan alla kom, hah.. hoppade runt och dansade och skit.
girls just wanna have fun
simon och andreas kom ungefär samtidigt, hände inte så mycket då ..
sen efter åtta eller nått kom moa anton vikkan och emmet. ha
vi spelade poker och hade oss, min pokerkarriär tog slut igårkväll iallafall .....
sen tog vi fram wii, och där stog det nog folk hela kvällen. fram och tillbaka,
vi såg tv också, då blev dom trötta och skrattade.
emmet och viktoria drog hem tidigare, sen andreas och simon, sist anton och moa.
kvällen var nog rätt lyckad ändå ..
jag och elin slog på en film och somnade. ha
har vaknat sjuttiotolv gånger inatt, min mage gör ont.
mamma hämtade mig hos elin iallafall, är hemma nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0