onsdag 1624

snart snart dra mig mot köksbordet och plugga litegrann. sen tänkte ja ta och packa ..
skippar träningen idag eftersom att tiden inte räcker till idag. satt
ska till julia senare också, övernattar där inatt.
och imorgon tar vi packningen och far mot, ja där vi ska samlas. för sara har ingen aning, nej hon har ingen aning, nej hon haaar ingeen aaaaaaning .. jag hör melodin i huvudet, ha
sen tar vi nog buss, till. ja nästa ställe.
konfirmationsresa
för mig är det semester. tack o lov, menemn

var hur trött som helst igårkväll iallafall. ja och julia drog till mamma ett tag. julia åkte hem därifrån, jag satt mig framför teven. först rosingprogrammet, sen dh. låg och halvsov i soffan, så det var hyffsat tungt att gå hem till pappa sen igen iallafall. men jag överlevde, munksara

pappa väckte mig imorse, klev upp och fixade. ringde till moster och hörde om ja fick åka med dom, så jag drog dit. sen åkte vi, då när vi är vid böle inser alvin att han gömt sitt tennisracket, så vi åker hem igen och hämtar det. åker tillbaka med det till alvin, sen till skolan.
kom dit, tröttsara iallafall ..
började med hk, tråkigt var..e. jag fick göra krämen, men blev den god, jo den dög sa han.
inte fan äter jag kräm inte, nejnej .
sen hade vi so, ska börja med debattarbetet, är med bea och magdalena jag. centerpartiet, ho
så det ruller på där också, fint de

resten av dagen var ok bara.
nej nu ska jag ta mig till köket, och råplugga ............... kul, verkligen
hör av dig, 0706646913 - tack

julia snart sitter den , flörtgubbe ........ HAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0