måndag 1628

du betyder världen för mig ..

hur som helst så tog jag mig aldrig upp imorse. låg kvar ända tills mamma åkte, klev då upp.
fixade mig. hoohohohohohohohooh gudars skymning va sen jag var. gick hemifrån en minut i åtta. insåg efter tre minuter att jag glömde nyckeln. vände och gick å hämtade den. ringde andre, my hero .. ha
när bilen vare fan malin i bilen, höll även på att göra fetaste vurpan. menmen, jag klarade mig. surviver ?
kom till skolan, smått sen va ja nog .. ha
hade slöjd första timmen, ha. jag är fanimej inte bra på att sy, fyhelvete va äckligt fult det blir. aja,
resten av dagen är som alla andra, lektioner bara. gick väl bra, skulle gå hem med ellen och christoffer, men då hämtade jhonny upp oss. snäll jhonny , smilis
kom hem iallafall, fick mig en pizza. ho, de va gott. sara blev mätt hon,
ikväll blire till å träna, ska förbi malin först och lämna pengar. för jackan, nöjd är ja över den iallafall
brare
nu ska ja fortsätta datandet. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0