lördag 1628

tjaaahhhh, elin fattar hur det ska uttalas. har inte skrivit på ngra dagar, ursäkta mina läsare.. flörtgubbe

men under dagarna har jag bara varit i skolan, kanske att jag har varit med nån, vemvet vem vet ,, ha
i fredags var ja på birsta iallafall, igår. var där me elin och moa, vi hade kul.
köpte mig ett par solbrillor till, ett armband, ett sött ett flörtgubbe, sen en tröja. tror inte att det var nå mer nej ..
kontot tömdes och jag är nu pank. tumme upp
mamma hämtade mig på birsta, åkte upp till max, t lite pytte lite där, var inte speciellt hungrig. sen drog vi till alnön, såg film där. yesman, ha, den va litt kul den, har sett bättre, men ett skratt fick ja mig nog.
sov där inatt, och idag fick ja faktiskt med mig mor till birsta. tvingad hon blev
idag blv det hennes konto som tömdes, ha ..
fick mig ett par byxor, ett kjol, ett linne, en tshirt, och två andra tröjor ..
min garderob utökade sig litegrann, aldrig illa flörtgubbe.
åkte hem, tog mig en panpizza. fixade mig lite, sen skjutsade mamma mig till elin
så here i am..

blir poker här ikväll, fan skoj ju ..

andreas kommer, moa och anton, simon, och kanske emmet och viktoria.

dom får passa sig, jag är bäst på poker , men det säger jag inte som skryt, utan som en varning ..

nu ska jag och elin leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0