9/3 1727

tyler hilton - glad

tranvägen 21 here I AM. elins place lix
efter skolan drog vi oss vidare till bussen, den tog oss till timrå. hoppade av vid torget, sen gick vi och sola, ha. räkor är vi allihopa.......men nu är vi så förberedda för paradisbadet som vi kan bli.

men nedu, ska snart hem till mig, och vi får skjuts av en snäll låtsaspappa till elin, som sagt snällt
sen tar vi oss en promenad till träningen, tränar ofc. men vem vet hur det går sen, kanske att jag går hem. huh

imorron tisdag, ska jag vara med julia och andreas, längesen sen sist, så det ska nog bli trevligt.
kanske att vi drar oss till elin, och simon. aja, vi märkerväl hur det slutar ..
elin ska nu sitta, pyss

vad gör du nu förtiden, varför hör du aldrig av dig ? ..
du ska veta att jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0