3/3 - 1334

melissa horn håller fortfarande i mina öron. låtarna är uttjatade men ja gillar dom ändå. ha

det var en varm och trång natt, ja elin och julia sov hos mig. mys de va
hade trevligt igårkväll hade vi å, hårt jobb och så mycket vi lagt ner. det är sjukligt va vi är bra ibland.
elin drog förut, hon skulle på sjukan. hoppas på att det går bra där då, och julia är nog på mitt rum och fixar sig.
jag ska snart dra mig mot kyrkan, få lite information om lördag serru. ha, intressant och spännande
och nu går julia, hon kikade fram mellan dom två fula, men täckande tygbitarna som hänger ner från en stång.
hon går nog till sin morfar, jag ksulle höra av mig sen iallafall ..
jag ser hur dum ut som helst idag, håret kläderna ja hela paketet. menmen

och jag är smått arg också, mina knän förstör fotboll för mig. le jag blir, dom orkar inte.
jag kanske är för tung för dom , jo hah så äre nog. dom ser mig nog som lat på träningarna,
ja va ska jag göra då ? - skitsamma, hoppas dom understand me and my knees. haha engelska sara, ge upp.

snart äre den elfte, paradisbadet med skolan, plus att ala ska dit. döda mig
knappt att jag vill dit med bara min skola, ne då ska dom dit å. ja bra, lyckat verkligen ..
ne nu ska ja ringa min mamma, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0