2/3 - 1010

för att nu sitter jag här hos elin wikberg, i hennes rum tio över tio på morgonen, ja de va ju intressant.
nejmen det är ju det ja gör satt, vi ska klä på oss och så sen promenerar vi oss till kyrkan, där bussen går till birsta. julle ska sitta på den också, vi ska fixa lite. ha, det ska bli bra, vi ger aldrig uppp.....

gårdagen gick till så att jag kom till elin, vi tog oss en prommis till ica .
köpte oss godis, sen drog vi oss till elin igen. sen kom simon mitt upp i en dansuppvisning. ja de va smått litt pinsamt.
menmen, är detta ovanligt, ikke . :)
vi såg på film, den va fan bra. men samma repliker varje gång, '' jag hatar den här filmen, åhhhhhh! '' haha
simon gick iallafall hem sen, sen hade ja o elin kul, så vare med det ja ..
somnade väl nångång inatt, nån koll på de, nejdu.

men ska väl ta o fixa mig jagå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0