2028

jag måste bara få säga att wipeout programmmet är dödligt kul. jag kan inte sluta skratta! ..
ojojojojoj

har även färgat håret , rött. det ser lite sådär hemskt ut ja. HAHA, men förvånas
man över att det är jag som misslyckas. ånej nej nej

badet imorse var som ett träningspass förfan, menmen. vad gör man inte för
smågrabbarna, trallala ..
och sen drog vi till jenny och pelle, ester fyller år. firade henne, hon är söt också.
hon ser ut som ett sånt där blöjbebisreklam barn, helsöt bara. ha, aja
fick fika där och så .. drog in på domus, och ja, jag kallar det för det fortfarande. haha
köpte iallafall hårfärg där, kom hem, färgade och åt.
och nu är ja här, mamma är på träning, så jag är ensam.
men nu orkas det inte, ska fortsätta se på wipeout.
och fortfarande dökul



snygga människa - megan fox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0