torsdag 22451

nu är det bara en timme och 9 minuter kvar till min dag, tolfte juni. ihooooooooooooooooooooooooooooo

idag har ja hunnit med lite skola, lite mat, lite jens, färgat håret och sådär.
jag är jävligt trött, ändå sitter jag här. men ja kände att nu sådär nära inpå tolfte måste ja skriva lite. haha, imorgon blir det nog lockigt, fast ändå lite slarvigt tror ja. lite smink, och lite kläder. blir det kallt kommer jag frysa, regnar det tar jag med mig ett paraply. aja, jag ser fram emot samuels och emelies lilla sång där också, fick höra lite idag faktiskt, och ja de var bra.

jag har ont i min näsa
jefffligt ont

kanske ska gå och få min sömn, kan behövas om jag ska orka upp imorgon. har ingen skjuts heller, måste nog ringa moster kanske. har mkt att göra imorgon känner jag, ska packa också. hua va ja gör allt i sista minuten, men så är jag nog. natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0