torsdag 2212

erik hassle har liksom sjungit sig till mig, jag lyssnar inte på annat.
aja, jag är inte besatt, jag är inte det av folk förståru
men bra e han den där killen, gulligt hår, som edvins nästan :)
iaf.
duschade för en stund sen, innan det tog jag min en toast. innan det tränade ja, gick skitdåligt. alltså verkligen dödåligt, haha .. tog ett snack med freddan också, aja vi märker väl hure går med det.
imorgon ska ja in på birsta med elinpelin, hon kommer nångång, men ja måste hem till mor innan och leta plåmman, haha den e bortaaa. gone helt enkelt, har bankomatkortet där så ja, jag måste hitta den.

ska kanske lägga mig och försöka mig på eagle eye igen, somnade i början igår, haha ..
aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0