torsdag 1630

olala hur nära är det inteeeeeeeeee tills imorgon, haha ..
jag kan inte släppa att jag fyller femton, det känns som om det var igår jag var tretton ..
aja

har legat och kollat på twilight, sjukt fin film ju. det är vackert, haha jag brukar aldrig säga så. men filmen är fan otroligt vacker. släppte några tårar också, känslig tjej jagvet.
förutom filmen så är ju robert pattinson dödligt snygg if ilmen, tkr inte han är så värst snygg annars, men ju mer ja ser filmen ju bättre ser han ut. haha .. sjukt
och nej, jag håller inte på att bli en sån där som så fort dom ser en bild på han bara skriker dom, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAAAAAAAAAA DET ÄRRRRRRRRRRRRRRRRR EDWARD CULLLLLLLLLLEN FRÅN TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och skriker och grinar för att dom älskar honom. hahaha
gud nej, aldrig. jag är mer bara, hej snygging, come to me baby .. ;););)
undra varför det finns äckliga kryp, mördare, sjukdomar och allt sånt dumt när det inte växer en massa robert pattinsonar på träd. det hade varit mycket bättre för miljön tror jag också. eller till exempel channing tatum, chad michael murray snaggad, paul walker och så vidare. det hade även varit en betydligt mycket snyggare värld ...
bra idé av mig där . vad annars säger jag bara





förresten tycker jag dom ska vara tillsammans på riktigt, har hört att de även går rykten om det nu. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, jag får väl hoppas litegranna :)

aja,
M har gått ut skolan idag, och ändå ska dom dit och jobba imorgon, de vare dummaste jag hört på länge. menmen, alnöbor vettu, hualigen. nejmen iallafall, vi ska åka till jens och fika vid halv sex. sen efter det tror ja vi skulle sola. om vi hinner, o sen färga håret.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0