tisdag 1709

hej å hå,
dagens middag bestod av kött, och sallad. haha härligt, jag börjar ju bra iallafall. ska göra mig ett försök att gå i pappas fotspår om hans mad i dessa dagar, jag ska lyckas. även om paprikan inte passa till idag, menmen. jag överlever.
har köpt mycket frukt och så, bra sara.
efter maten satt jag mig och läste i moppeboken, det kommer nog gå bra imorgon, heehhehehe ja vi lär väl märka det imorgon iallafall.
mormor skjutsar nog in mig, om hon fick låna andres bil, men det går nog bra. sen på torsdag ska ja jobba lite på ica, packa varor och så, hahaha pinigt om ja gör fel, vill inte bli utskälld där på plats direkt. men aja, och på midsommar sover jag i mormors stuga, med mamma och hennes gäng.
hoppas på sol, så ja kan klä mig lite somrigt, hade inte varit fel inte.

köpte en tidning förut också, läste horoskopet som finns där.
brukar inte tänka på det så mkt, men idag blev jag smått
överraskad faktiskt, stämde in ganska bra, förutom
de sista, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen men.
min turdag ska tydligen vara idag, humm ne tro inte de va. haha


sätt igång
du tror på dig själv och nästan
pyser över av självförtroende. en bra
tid att sätta egna idéer och
projekt i verket
. du får dessutom
gott stöd från andra.
du lyckas med: realistiska planer
undvik: överptimism ?
turdag: 16/6
flörta med: skorpionen

haha aja, töntig ja låter, tror inte på sånt här.
men ändå, måste plugga lite mer, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0