tisdag 1611

nu är det endast tio dagar kvar till skolavslutning, till min födelsedag. till hudik cup med vännor =)=)=)==)=)
nu är det endast tolv dagar kvar till ymans födelsedag, till vi åker hem från hudik.
nu är det endast fyra dagar kvar till ellen åker till turkiet, till pegasos world. OCH DÄR HAR JAG VARIT. hohooh ..

nejmen lite ointressant sådär.

när pappa väckte mig imorse, var jag hur trött som helst. sen när jag kom till skolan blev jag hur pigg som helst, sen har dagen bara rullat på, har gått bra ju. lite tveksam om jag kommer hinna klart broderigrejjet jag gör på slöjden, men dee lär vi ju märka.
har nyss ätit en tallrik hjul och köttbullar, sen satt jag mig här. ska på samling tjugoöverfem på kansilet, sen drar vi oss mot lucksta. frågan är bara hur jag kommer dit, haha .. kan behöva en springtur faktiskt, ska tänka mer på den saken

dagens musik,




hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0