tisdag 1423

vill börja med att säga siffran tre, jag har nämligen börjat räkna ner på endast en hand gott folk, och ja e happy. snart är jag femton, och det är snart sommarlov, och snart är ja på cup i hudik, tre dagar säger jag bara.....

sen vann vi matchen igår, hur förvånad är jag inte dååååååååååå. hohooh
fem jävla ett. hur skönt vare inte då, ha

sitter i mitt smågamla hem med elin, vi sitter bara här kan man säga.  promenaden hem var mkt trevlig, satt oss ner i gräset och snackade på litegranna, sen gick vi förbi ica och köpte oss baugetter. haha, såna är vi. dom var goda också. skolan har varit lugn, börade med film, saw 2. hua vilken skitfilm, måste se trean också, för nu e ja nyfiken..... nejmen de va bra
sen har vi haft frågesport typ, inte så kul nej.
ikväll har vi match igen, hur mina vader mår sen efter uppvärmningen de får ja se, heeh3h3h3.
och min näsa e nog lite sne, haha. inombords är den det, jag bara känner det på mig.

imorgon börjar vi tio i nio, jefffffffflar va skönt de låter att bara skriva det. hur trött var jag inte imorse liksom, hua. aja, ska försöka peppa inför matchen lite.

och puss på hans röst, ful jävel men bra



a men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0