tisdag 1235

jag sitter nu på jennifers rum, i hennes hus, och hon står därborta.
jag sov här inatt, mycket trevligt. jag älskar att vara här

igår, efter matchen som vi också förlorade, åkte jag hem med pernilla.
duschade gjorde ja, och morfar var här också. fick 500 kronor av han, som födelsedagspresent. snällt :><3
sen for jag iallafall till jennifer, vi åkte till julles hus och hämtade oth. sen for vi en sväng, träffade julia och emelie, sen yman och ellen.vi stog med dom ett bra tag. sen kom det några killar, från kanotsm. hahah. ja dom var lite kul.
vi lovade att åka och hejja på dom idag, så ja, vi e snäll och faktiskt gör det också.

vi har också fotbolluppehåll nu,  så nu blir det egen träning.
önska mig lycka till. iaf

lär väl vara med jennifer idag, sen får vi se vart dagen leder.
hejdå
telen emed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0