söndag 1616

hallådär.
har faktiskt suttit hät ett tag, läst lite andras bloggar o så bara. så nu ere min tur o skriva lite.
igår så åkte jag och yman iallafall och badade, alldeless neranför mor min, tog oss ett dopp, sen fick det räcka. haha de va kallt ju.
OCH JAG TANKADE, HHAHAHAHHAHA TÖNT, MEN VAFAN MIN STÖRSTA FARA JUST NU. AND I MADE IT. stolt över mig själv, jag förtjänar nästan en medalj, guld tack
sen for vi till en annan brygga längre bort, satt där ett tag. då ringde julle, så då åkte vi hem till henne, tog med oss dom och åkte ner till fagerviksskola, där dom hade, ja hade, en sån där kul röd gunggrej, slänggunga, nedu ja har ingen aning om vad man kallar dom. iallafall, den hade dom tagit bort, sadface. så då åkte vi till böle, dom har ju byggt en massa nya ställningar där. haha, barnslig ja e. men dit åkte vi iallafall, snurrade på nån jävla grej och klättrade lite. sen for vi till bryggan där vi badade igen, satt där. ymans kompis anton, kom med sina kanotkompisar en sväng, dom bytte några ord sen cyklade dom upp igen. efter ett tag drog vi hem till mig, jag hämtade lite grejer, åkte till julia, yman åkte hem, och vi tältade. jag nämnde nog inte att anny var med, men det var hon iallafall.
sen vaknade jag av att det var en dösnygg........................................ igelkotte utanför tältet, så jag gick ut och delade några ord med denna filur. sen la jag mig igen, det var för myggit. igelkotten sprang sin väg och jag somnade om.
imorse vaknade vi för tidigt, sen somnade jag igen. sen gick vi in och åt frukost, sen packade vi undan tältet. annys far hämtade henne, ja o julle drog till mig, hämtade badkläder och så, for på ica, sen till lögdö , där var det folk iallafall. var där några timmar, sen for vi hem. skjutsade hem julle, for till mamma en sväng, sen åkte ja hem, risto hjälpte mig med backspegeln också, sen åt ja.
ska hämta upp julia sen, vi har träning, sista innan uppehållet, sen har vi match imorron, SEN är det uppehåll kanske man ska säga.

haha vet inte hur många sen jag har med i det här inlägget, men jag orkar inte inveckla det. är allmänt slut bara,
så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0