söndag 1441

före första så äre jävligt varmt idag, och sen så
jaaa jag klarade det, kvart över sju ringde klockan imorse, ja drog mig lite men tillslut kom ja upp. gick ut, och joggade iväg, kände på en gång i bena att nee du orkar inte, haha .. men ja fortsatte, blev dock inte så långt som jag hade hoppats på, men de gö inge. ska iallafall försöka hålla i det här ett tag nu, så märker ja väl om det blir nån skillnad påde kroppmässigt och konditionsmässigt. nog om de, när ja kom hem igen hoppade ja in i duschen, sen la jag mig i soffan, slog på oc, men ja somnade tillslut. sen klev ja upp, drog på mig nå kläder, gick ner och åt lunch. sen åkte vi till söråker där moster ha stuga, längesen jag var där senast, flera år sen. så det såg lite annorlunda ut. iaf, vi drog efter ett tag. kom hem, och nu har alvin och wille kommit, tror dom skulle ut med M och springa i vattenspridaren eller nått, kanske tar mig en tripp ut och kollar lite. men de får ja se

vid fyra ska vi till moster och andre igen och grilla där, sen ska ja flörta till mig skjuts till träningen. kommer nog inte gå så bra idag, känner mig fortfarande sliten efter hudik med lite småskavanker här och där, men det har väl inte hindrat mig förr .. jag är bara glad att vi köper moppen imorgon, haha ...

hinner inte måla garaget idag, gör det imorgon istället.
men aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0