onsdag 1759

jag väntar fortfarande på mitt kort, för jag vill ut och köra nu. ja nu
blä

mamma rignde aldrig imorse och väckte mig, jag kulle ju ut o springa lite. men när jag vaknade kände jag att ne nu äre försent , haha .. så ja gick direkt över till göran, grannen alltså. och började måla.
var riktigt bestämd idag att , idag ska ja bli klar, för nu orkar jag verkligen inte måla nå mer. så jag gjorde jävligt mycket gemfört med dom andra dagarna. så när ajg ba, yess nu e ja klar. då ser jag att jag har en vägg kvar, som jag helt hade glömt. haha .... tungt, så den får bli imorgon eller så.
gick iallafall till pappa, åt mat. och ja, nu sitter ja här.
vill göra nått idag ju, dötråkigt liv ja har iaf.
aja, vi märker väl vart dagen leder.
kanske ska gå och hyra film eller nått, hmmmmmmmmmm......
ska ja nog fundera på  , haha
imorgon e de träning å, bra

aja eydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0