onsdag 1317

tja, ne hej, hallå kanske.

hade svårt att kliva upp imorse, men tillslut så. fixade mig lite, drog på mig kläderna och gick. julia försov sig så ja gick sj. kom precis när vi började. hade först en föreläsning, två st berättade om sitt liv o blablabla. sen åt vi, de va ikke nå gott. sen fick vi fika, det gillades mer. efter det gick ja och kollade lite betyd, har iaf höjt mig i matte och biologi. vg, litt skönt faktiskt. får reda på resten på fredag , TVÅ DAGAR KVAR GOTT FOLK. inser niiiiiii. hua va ja längtar

matchen igår mot torpshammar vann vi, sju noll. ja gjorde mig ett mål faktiskt, haha men inte fan var det snyggt inte. lori gjorde två, anna med, amanda a gjorde ett, och nellie ett. aja, sjukt att vi inte gjort ett enda mål i första, vi får väl öva mer på att pricka mål tror ja.heeeeeeeh3h3h3h3h3hh3h3h3hh1h1h .......................

har match idag också, mina vader höll knappt efter första. haha ...
det börjar bli tröttsamt, aja. e bara glad att de snart är sommarlov,
att jag fyller femton å att vi ska till hudik på fredag. härligt härligt

idag ska ja äta kycklig ris och curry också, haha visst antecknade du ?
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0