måndag 2256

idag, har jag först målat. hann väl inte sådär jättemycket, men vafan upp och ner upp och ner för den där jävla stegen, det är inte lätt alla gånger. haha ..
gick in vid halv ett och gjorde korv med bröd, sen försökte jag få bort lite färg på händerna och i ansiktet sådär, insåg att vatten va ingen idé, så jag letade upp lacknaftan. frågan var om det var så jättebra att ha det på läpparna, eller i ansiktet i huvudtaget. men efter att ha ringt mamma två gånger inom två minuter redan så sket jag i det och tog chansen, men gott folk ja lever. (Y)
vet inte vad andre hade hållt på med men vi kom inte iväg föränn vid tre ungefär. åkte först till heca, köpte lås och hjälm där, sen åkte vi vidare till mt bikeshop, där ja köpte moppen. nu väntar jag bara på mitt kort, som förhoppningsvis kommer inom sjuttio år, h333..................


:)

johan körde hem den, sen lämnade jag den i mosters garage. måste köpa nytt lås, så den kan lika gärna stå där tills kortet kommit. mamma kom och hämtade mig där, vi kom hem och åt, sen åkte vi vidare till samlingen.
förlorade med 3-1 mot alby, spelade inte så mycket. fick ett gult kort också, hua va less ja blev, och chockad. haha. jag kände att jag inte hade gjort nå dumt, aja......

nu måste ja ladda inför imorgon, ska fortsätta måla grannes garage, inser du hur mycket jag ser fram emot det eller.
hejdå

pissa mig inte på ryggen och
låtsas som att det regnar,
det är ingen bra idé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0