måndag 1742

men hallå, längesen nuju. har varit hos mor min, och där funkar inte datorn. men nu e jag hos pappa, så nu blir jag aktiv igen.

i helgen har det iallafall varit konfirmation, jag vet fortfarande inte om det stavas sådär. men iallafall. i lördags vaknade jag av mig själv alldeless för tidigt, skulle samlas vid kyrkan halv tre. jag var vaken redan vid nio kanske.  jag la mig ute på studsmattan en sväng, men det blev för vamt så jag gick in och tog en snabbdusch. började smått fixa håret, tåg det hur lugnt som helst eftersom klockan inte var speciellt mkt än. jullen ringde, så jag talade med henne under tiden också. då säger hon att klockan hunnit blive kvart i två. hahahahah och jag börjar tokstresssa. snabbsminkar mig, snabbfixar håret. sen åker vi och hämtar julia. vi kom väl i hyffsad tid, pytteförsen. men ingen fara ju, allt blev försenat ändå. kom så jävla mycket folk, vi var tvungen och ge bort våra två rader på båda sidorna i kyrkan till människor, dom fick trängas , och det var minst hundra grader varmt. vi svettades ihjäl, dom svettades ihjäl, det var hårt och leva. haha .. men allt gick väl bra, efter den åkte vi hem till mig. storfika där, fick iallafall två armband, och 3800. snäll familjosläkt ..
jag blev nöjd med det, synd bara att pengarna ikke får användas, blev smått sugen ... menmen
söndagen samlades vi kvart över tolv, gick på högmässan och lite såntdär.
sen var allt klart, hur sköönt som helst. dock inte lika mkt folk, och kanske inte lika varmt. men de va fortfarande varmt . hua

sen åkte vi till jens föräldrar, åt mat. åkte på träningen, tränade, kom hem, pluggade. såja
orkar inte skriva så mkt mer.
skolan idag, gick bra. nöjd med migg g plus på kemin, trodde jag inte..
och nu ÄR DET BARA ELVA, ELVA DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!! hur happyface är jag inte :D:D:D

nu ska jag plugga, pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0