måndag 1643

i min lägenhet, med ellen, ja här bredvid mig sitter hon verkligen.

har nyss tryckt i oss varsin hamburgare och ja, vi är mätta vi.
fotbollsdagen m. skolan sög ju kan man säga, jag har ont överallt
kan jag och skriva ner, även om jag har klagat hela dagen. men du,
så en jag.

mamma ska väl hämta upp oss snart, sen drar vi oss till timrå för lite solning, även mor ska ju med. sen direkt till samling, 1800. hellyeahhhh, mot söråker. vi får inte förlora, även om jag inte tror på nått annat.
hade mig ett trevligt snack med björn imorse också, ännu en anledning till att jag inte vill förlora, björn o lasse. hua haha ..

nya skolavslutningnskläderna förresten.


tack för mig, och hej för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0