måndag 1320

hello. gick aldrig ut och sprang imorse eftersom jag ändå har match ikväll, satt ..
men vid tio klev ja upp och gick över till grannen, fixade med färgen och allt, klättrade upp på stegen och började måla. insåg att det här skulle nog ta tio år eller liknande, men ja blev klar med en vägg, och den är inte ens hälften så stor som dom andra tre, hahah ... gudars, ja kommer nog hålla på med det här hela sommaren känns det som. nejdå, gick in halv ett för att göra mat. vid två åker vi först till ja nu vare hette, sen till mt bikeshop där jag hämtar min moppe.
tror att johan skulle köra hem den, HAHAHAHHA. lite kul sådär.
menmen, jag har ju int fått mitt kort än. men det kommer väl om nån dag förhoppningsvis

ikväll har jag match, mot alby eller nått sånt ? ..
på bsk, samling sex tror ja de va. måste kolla det.
jag har ondare i min tå nu än va ja hade förut också, irriterande.
men den tejpar jag eller nått, den ska inte få hindra mig. hhahah tönt

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0