måndag 1215

hej, vaknade för 40 minuter sen av att mamma ringde, hon sa att jag skulle ringa upp, sen när jag väl ringer trycker hon upptaget. såå, hon e väl de. upptagen alltså

drömde värsta mardrömmen inatt, gud va hemskt det var, kunde knappt andas när jag vaknade. det var typ en vallgrav runt mitt hus hos mamma, sen var vi där en massa folk bara och gjorde ja vet nte vad, helena edström var iallafall där, med värsta frillan, haha ... sen ibland pratade vi om nå fiender eller nått som kunde komma. sen kom det en fiende i vattnet simmande, alla började springa, OCH SJÄLVKLART SPRINGER DEN DÄR JÄVLA FIENDEN EFTER MIG. vad annars liksom, så jag springer för livet runt hela området, sen tvingar jag nog mig själv och vakna eller nått, för det gör ja. hua va rädd jag var ........
somnade verkligen till filmen igårkväll också, center stage.
menmen, ja har ju sett den förr..

idag, vill jag åka och kolla lite där yman är, kanotgrejjset. men vi får se, om jag får med mig nån. tror julle sover, fast ja vmärker väl hure blir, vart dagen leder liksom.

har iaf match ikväll, intressant a

och nu känner jag att jag måste ta mina tradolan, för min mage strejkar idag.
så hedå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0