måndag 1125

jag fick ändra teoriprovdag, till onsdag. haha tack för det .....

sov hela dagen igår, sådär då och då. sen somnade jag på soffan inatt, så imorse la jag mig i mammas säng när hon åkte på jobbet. vaknade vid tio.
match ikväll mot kovland, ska inte vara med, men jag funderar på att åka och kolla. hur jag ska komma dit vet jag inte, h33. men de löser sig väl.

och jag måste börja träna bort mitt fett, verkligen måste. anteckna det

i juli ska jag på två kryssningar, först med mamma jens o M.
sen med mamma julia och mormor.

med mamma jens o M åker vi först silja symphony.
sen sover vi en natt i, javet inte var. he, men iaf.
sen dagen efter åker vi hem med silja serenade.


sådär kommere nog se ut.

med mamma julia och mormor åker vi galaxy :


längtar lite smått sådär. hoho

nu går jag, eyydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0