lördag 1928

hej, godkväll kanske ja ska säga.
vaknade för en stund, la mig och läste tidningen i pappa säng, la mig på magen för magens skull, och några timmar senare vaknade ja bara upp. så ja, jag somnade.
jag fick låna en ängen går på repeat idag iallafall, den blir väl lika uttjatad som alla andra mina låtar på favoriter är. aja.
att mitt kort har kommit känns bara skönt, fast tankadelen suger, men nån dag är jag väl grymmast i stan på det kanske. hoppas ....

jag och yman har planerat att bada nu, julia och anny kanske hänkar dom å, kulare om vi är fler ju :)
haha mitt första dopp, kallt de kommer va........... kkikkkiikiill me.
och tanken är inte ens på hälften längre, saaaaaad face ju.
hahahahahhaaHAHAHAHHAHA TÖNt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0