lördag 1906

ett tag funderade jag på att göra en midsommarkrans, men nej. min ork och fantasi fanns bara inte där, fast jag försökte fixa en grund, men de vart fel. så jag gick därifrån och gav upp. så gick det med den midsommarkransen.
och inte vann jag mot snorungarna heller, jag fick inte ens vara barn iår, ja va vuxen. men ja kom fyra av damorna, men sååå insatt var jag inte, det erkänner jag faktiskt.
myggorna dom bet och jag bara lät dem göra det också, och folket jag var med drack nog li i i te för mycket, less ja blev. alla var jobbia förutom mormor, haha .. puss på na
vet inte om det var en enda som inte snarkade i våran stuga inatt, och pga det somnade jag efter halv fem. kanske därför jag vaknade halv ett idag efter alla andra hade äte lunch,och främmande fick vi också. men jag och M spelade buzz, hummm undra vem som vann.. lalalala, ja e grym

eftersom jag inte hade sådär dödskul där uppe, eller nere ? i stugan så såg ja lite filmer, hundtricket, forgotten, jakten på lycka och in good company. ja några till intressanta meningar

efter middagen åkte vi på shell, hyrde två filmer och for sen hem. ser nu på M.s val, beck. sen blire mammas val, minns inte varen hette, men den verkade bra. fast så har jag sagt förr. h4

imrogon kliver jag upp sju, springer några steg, duschar och sen går jag över till grannen och börjar måla hans garage, kan inte dra ut på det mer. och jag vill ha mina pengar också.
har träning imorrnkväll också,
sen i veckan ska ja nog åka in till rusta och köpa lite smågrejjer, billigt och bra.
ska höra om jennifer vill hänka med också, och jullen kanske. tror elin jobbar, men ja akn väl höra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0