fredag 1546

hur skön dag som helst idag -
första lektionen gjorde vi endast ren
skåpen i kemisalen. sen hade vi svenska,
då fick vi sluta för att vi inte hade nånting o gö.
inte blevre nån sveng heller, då drog ja o elin
till ica, sen for vi vidare till hennes pappa. sen
hämtade ja jeffe. och vi åkte tillbaka, gick ner
till jeffe och gjorde mat. sen åkte vi till skolan igen
vid ett och kollade på brännboll. sen gick jag hem,
lär väl vara hemma hela kvällen. lika bra det, har inte blivit mycket sömn senaste dagarna. menmen, nu är all arbete klart iaf, jävligt skönt må ja säga. har sänkt mig i engelska, men kan tänka mig att jag höjt mig i slöjd och kanske kanske matte också.. men de märker vi väl nästa vecka.
på måndag har vi fotboll med skolan, ja kom med inter iaf. dör om det är skitvarmt, dör om det är skitkallt. vi hoppas på ett mellanting, haha .. vem vet, jag verkar ha haft tur senaste tiden. proven har gått rätt ok, sen vann jag ju tandläkartävlingen. hahahahhahaha, så den som vill gå på bio, hör av dig toooo mee .. men ni får betala sj, ;)
iaf, ett mellanting tack på måndag.

har även match också, torr att de va på måndag vi mötte söråker, spännande.
sen på tis har ja match också, sen onsdag med. sen fredag lördag o söndag också, drar ju på cup på fredag. MENMEN, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0