fredag 1227

vi e på gång.....

elin kommer vid ett trorja, ett så vare då hon slutade. aja, vi ska iaf in på birsta. härligt, längesen ja var där. och jag har faktiskt rätt gott om pengar, så det känns bra. ska dock ta det lugnt med dom nu, måste inte köpa allting på samma gång, försöker jag säga till mig själv. menmen, hade över 400 löst redan. så jag ska klara mig på dom idag hade ja tänkt :)
och hassle är än en gång det som hörs i mina högtalare denna dag, före första är han jävligt bra, verkligen jävligt bra. sen är han snygg också. haha aaaa ......

hittade iallafall min plånbok, den var hos mamma, i en väska. och min farbror ringde och sa att han köpt en vattenskoter, haha så han kom hit och visade den. sen åkte vi till inez och köpte en hambrugare. blev min frukost det. h33 , sen gick ja hem till mamma därifrån. oo hoho nu e ja här
ska fortsätta lyssna på den ljuvliga rösten,
hejdå

och, mitt kort haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

inte

kommit.
sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0