fredag 1202

hej, klockan är inte mycket, jag är trött, men jag kan inte sova. h3, ja hårt att leva.
igår efter vi va på ica åkte ja och hämtade julia, sen drog vi på våran träning, hon tränade o jag kollade litegrannnnnanananannanana ... sen stannade jag kvar och kollade på jennifers match, med damerna. jag troor dom vann, jag kollade hela matchen men ändå är ja inte säker, menmen. yman kom nån gång i andra halvlek, sen skjutsade hon hem mig. tackar för de liksom =)
när ja kom hem var daniel här, farbror min. och om du vill kan du ju anteckna det eftersom det var så intressant.
aja, jag la mig och såg på nya wallanderfilmen, skulden. tyvärr somnade jag i slutet, så ja antar att jag får se om den, ha.

när jag vaknade gick ja in i duschen på en gång, eftersom mitt hår var allt annat än fräscht efter mängder med hårspray hos jennifer. så den duschen satt bra och fint, de dåliga är ju att vattnet varierar sig hela tiden, ibland kan man få skitvarmt och ibland fryser man ju fan när man står där, och nej, jag glömmer inte att vrida på den där grejjen. haha ..
aja, mamma hämtar iallafall mig sen , då hon lämnar av pappas sovsäck som ja egentligen skulle ha med mig till hudik, men glömdes på mitt rum, jag föddes smart kan man säga. hon lämnar även en skarvsladd som far tar med till min fasters killes 30års fest, jag skulle egentligen dit, MEN jag valde bort det ganska snabbt med tanke på att det skulle komma hur mycket folk som helst, jag blir lite folkskygg ibland jag, tro det eller ej, men så äre. hon hämtar iallafall upp mig, vi åker vidare till jennifer, där jag har lite grejer kvar sen igår, sen hemmåt igen. vid tre åker vi upp, eller ner ?.... till mormors stuga, där vi sover i två nätter, med jens och M .. ska jag skratta eller gråta egentligen, medans alla mina kompisar är med varandra, så är jag med min mormor och mamma o hennes gäng. jag överlever, jag är en kämpe. ska nog spöa alla jävla snorungar i tävlingen som är där i området, jag vann en handduk där ett år, för att jag var bäst AV ALLA. och efter en fredag i december fredagen kanske det är bra att vinna in lite mer handdukar, haha .. kan tänka mig att bara elin förstod nu.
menmen, nu har jag fastnat i ett sånt där ointressant inlägg som vanligt, men lev med det.
 nu kommer mamma. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0