fgdsfgskdjfjGFDKNGJKFNFJKASN damp

jag har fåtttttttt mitttttt brev från posten nu, så när mamma kommer hem betalar hon de. toch om cirkusssssssssss fem dagar kommmer kortet.

dock fem dagar för länge, men ändå
lite happy kan jag väl vara .......

och garaget, inser du hur jävla varmt det är att stå där och måla elller. och kryp lverallt, bräder överallt. och jag går och stånkar på nån jävla stege. sen har göran nån hemmagjord ställning eller nånting, PLANKORNA KOMMER JU GÅ AV OM JAG GÅR DÄR!...................... så där den står har jag inte målat.
sen när jag gick runt hörnet och kollade på baksidan, haha jag vände och gick in jag. hur mycket som helst juu, en dag sa mamma, är hon sjuk eller. det kommer ta snarare sjuttio veckor, trettio månader, eller så sju år känns det som. galet mycket ju, och femhundra spänn , det är fan inte värt det.
men jag kan ju inte bara skit ire, fast.. han kanske inte märker nått. haha, nedå.
men jag blir irriterad när det inte går frammåt, blä

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0