en dag kvar ju

började halv tio imorse, slutade tio ungefär. hahah vilken onödig dag ..........

lämnade in nyckeln och så, tack och lov. jag hatade mitt skåp, det var förjävligt.
hoppas på bättre nästa termin, hahha .
DET ÄR EN DAG KVAR, EN ENDA JÄVLA DAG. jag är happppppyyyyy

igår när ja läste tidningen läste ja om den där tjejej som hade blivit mördad. också läste jag dedära som hennes bästa kompis pappa hade skrivit, jag fick fan en tår i ögat alltså. javet ja e barnslig, men ändå. de är sorgligt ju, sjukt hur vissa människor är. men aja, jag är bara glad över att det är mindre än 24 timmar kvar till sommarlov.
o snart fixar jag ju kortet, hoppas jag på iaf. och moppeköp är på ingång, de e skönt. sen slipper jag tänka på pluggning och att kliva upp i tid, nu är jag fri kan man säga. hahaha, härligt bara lixom.

ikväll färgar jag nog håret, men innan det vill jag få med mig mamma och sola litegranna, ärligt tror jag inte att ja kommer lyckas, men ja hoppas. för mina ben behöver lite mer färg . h3h3333e

aja, skriver nog mer senare idag.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0