tisdag 1716

jag är ganska slö i dessa dagar, det är ändå inte sol ute. frågan är bara, om det hade vare sol ute, hade jag då vare ute som det nu lät i början av dom här raderna att jag hade om det vare soligt. svaret är nej, jag hade fortfarande legat i min säng i taket o legat och kollat på bilfilmen och sen mtv. japp

jag funderar också på att köpa en ny tele, hur länge har jag inte gått med olika, frågetecken!!! ???? :OOO. ... till och med magdalena i klassen märker att jag har olika lånetelefoner hela tiden, jag är inte ens med henne ? :S smartjag, kastade mig i jennifers säng och min armbåge kom på displayen, hur kan jag veta att telen ligger under täcket ? haha .. aja.. denna gång byter jag ut gamla samma se, som ja e smått less på. till samsung faktiskt, jag är otroligt troende till se men nej, jag måste byta ut mig. haha gud nej nu kan jag ha ljugit, jag skiter nog fullständigt i märket bara det är nått jag gillar, fast ja e ju som ja är, jag lessnar.
men samsung har ja kollat lite på nu denna gång iaf, med touch. vi ska se hur det går, vi får se ..

jag har också för några dagar sen köpt en liten söt klänning på hm, även fast jag älskade den så va ja osäker, vännen julle övertalade mig och det följde med hemmåt. den hänger nu i garderoben i väntan på 14 och 24 juli. båda dagar är kryssningsdagar. så då hänkar den iallafall.
blev glad när ja fick höra att vi faktiskt skulle åka tåg, tack jens lemon som övertalar min mamma, jag hatar buss, det gör tydligen jens också. i denna serie var jens hjälten iallafall, tänk dig en buss, det kommer säkert vara dövarmt, och värme i en buss är aldrig bra eller skönt. bussar stannar stjuttio gånger under fem minuter ungefär, och ja.
sara <3 tåg iallafall.
försöker spara lite pengar, hur det går vet jag inte. har lite pengar kvar, men det lär inte bli mycket shoppa där iallafall. vad gör man liksom.

igår kom iallafall elin, vi gick ut och promenerade litegranna, var lite överallt och ingenstans. sen tog vi oss med moppen till bergeforsen, efter lite om och men hittade vi faktiskt till juliaA, haha ... gick och mötte amanda, sen gick vi till julia igen och såg film, fucking åmål. har även för inte så jättelängesen sett den hos andreas, med lite annat folk. men vi såg den, sen hämtade elins mamma henne, så ja fick ta mig hem på egna händer, insåg att sommaren kanske är slut, för gudars skymning va kallt det var. haha , jag hackade tänder hela vägen hem kan ja lova.
kom hem, la mig och kollade på en shopholics bekännelser,( stavning ? )
den va väl inte lika bra som ja trodde, men den va fortfarande bra.
sen nångång i natt somnade jag väl.
 vaknade halv ett idag, slog på teven, sen slog ja på fast and furious 4, den va bra. har hört att den inte är lika bra som dom andra, menvafan, dom e likadana allihop och döbra också. slutet blev ja lite besviken på, ända tills dom kom där i bilarna, då blev jag glad igen. lalalalla ... snygg e dom också, plus

eyyyyyyyyyyydåådådådådfmf,sm,msfdälmf dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0