torsdag 1924

hej, gatufesten igår va trevligt.
vi hade dökul imellanåt iallafall.

jag tog moppen och for till julia, hade ingen plattång här och så vidare. kom dit, drog av mig kläderna för värmens skull, sen fixade vi oss litegranna. sen for vi och hämtade upp yman, sen for vi till gatufesten. träffade på en massa folk och så,
nu skriver ja ner alla vi träffade : amandaS, juliaandersson och dom dom gick med, elin, jennifer, manne och jeffe gick vi med ett tag, samma med mattias och samuel. larra, leo, simon, ellen emelie nellie edvin och dom dom gick med. såg en massa folk och så vidare. kommer inte ihåg nå fler, var säkert många mer men aja.
ja yman och julia åkte virvelvinden, och efter den mådde ja dödåligt, verkligen dödåligt. så vi gick på donken med elin och do och köpte strips. insåg att jag inte äte nånting på hela dagen, blev väl lite bättre sen tänkte jag inte så mycket mer på det. sen åkte vi tjejeroch matte och samuel den igen, varken lika snurrigt eller lika kul som första gången, så jag fick med mig mattias i break dance. hhahaha :)
sen ville ja vinna lite så ja slösade lite pengar på det, men ja kom hem tomhänt.
men det gör inte mig nått, haha ..

ymans mamma kom iaf och hämtade oss, hon släppte av oss hos julia, jag va skittrött och höll på att somna i julias säng medans hon packade. sen tog vi moppen till mig, skulle egentligen sova på studsmattan, men då sov vi på soffan istället. slog på en film, och ja somnade till och från hela tiden. och gud så många drömmar ja drömt inatt, haha .. sjukt, minns inte en enda typ heller. h3h3h3h ..

idag vaknade vi halv två ungefär, klev upp, gjorde mat. sen for vi till julia och hämtade hennes pengar, sen drog vi till birsta. vi hittade, haha .. lyckat ju
julia köpte en äckligt snygg bikini, också köpte hon en snygg klänning, me like it.
ja köpte också en klänning, och ett navelsmycke. och en ring, och ett armband. lite fattigare e ja ju, lite sadface. men klänningen kommer att användas på kryssningen med julle. bra det iaf

ikväll e ja ledig, skulle egentligen på gf och se erik hassle baby, men ne, orkades inte..
så smsa mig . pusshej

Kommentarer
Postat av: alicia

det va mycket trevligt :):)

2009-07-07 @ 01:32:02
URL: http://aliciayman.blogg.se/
Postat av: ssvensson

att de vaa :):<3

2009-07-07 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0