lördag 1623

det regnar inte iallafall. min dag har verkligen varit urkul, verkligen verkligen.

igår kom ja till mor min, åt lite mat, sen åkte vi till moster och fikade typ. sen for vi hem, jag åkte och köpte dipp. för jag va i nått sorts behov av vitlök, supersugen. så det köptes, vitlöksdipp alltså. men ja blev besviken, chipsen vi hade förstörde dippen, men ja åt ändå. h3
slog på en film, jag gilladedennnnnnnn, och gudars skymning va snygg ena killen va olala. ska fan leta upp han på google. typ nu......................
så brb då


sådär ja, tog lite tid menmen.
ser du nu, hur JÄVLA SNYGG UNGEN ÄR.
och ja tycker fortfarande det e konstigt,
vafan föddes aldrig några sånna snugggggingar i sörberge.
JA DE E FRÅGAN. jefffla guden, han kanske straffar oss ensamma.
hahah skitsamma, nu fastnar jag i ett samtal om ingenting typ.
det jag ville komma fram till, som jag redan skrev i början, och
som jag redan nämnt några gånger här också, han är snygg.

skulle egentligen på middag med mamma och dom, men ja mår så jävla dåligt så ja stannade hemma. eller ja for till pappa, och här hamnade ja. fast ajg kan ju fortsätta med att berätta om igår. hähä
efter filmen la sig mamma o jens, jag satt kvar och såg på allt och ingenting verkligen. sen gick ja upp och la mig, insåg att här kommer jag ligga länge utan sömn, så ja tog med mig täcket och kudden ner till soffan, slog på filmen och såg den igen. sen under nattens gång har jag hunnit se big brother, 48 hours, make me a supermodel 2 avsnitt, survivor, jamen och så vidare. sen kom mamma ner vid halv åtta kanske, ligger jag där pigg som en mört och har inte somnat än. låg då och kollade på ice age också ............ men efter några timmar somnade ja, hahaha .
sen åt ja, inte spec mycket, min mage som sagt. och idag ser jag ut som hej kom och hjälp mig. japp så e de me de.

ha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0