torsdag 2327

klockan var väl lite över fyra när jag begav mig bort mot mackarna, tankade och for vidare. insåg redan när jag kom ut ur porten att fan, det kommer bli blött dehär. haha.... men ja e en kämpe, kom tillslut fram till elin.
sen åt vi tacopaj, och ja jag gillade den faktiskt. den va dögod ju, jag brukar inte gilla sånt. men ja växer iallafall i matfronten, tur de.
sen åkte vi in, i regnet. ja helvete va det regnade alltså. menmen , lämnade hjälmarna hos jeffe och hon följde med oss. gick runt lite, hon köpte snygga jeans sen vet ja inte om det köptes nå mer.
eller jo, en mascara fick följa med mig hem.
jag och alla mina mascaror, INGEN PASSAR MIG JUU. blir galen, men jag gillade reklamen, haha.. jag tror aldrig på doom men nånting säger mig att den här mascaran, de e nått för mig. haha va töntig ja låter, här sitter jag och skriver några rader om en jäva mascara, fjofjofjofjortis. det är inte brunkräm ja skriver om iallafall, VA GLADA FÖR DET.
MEN, ni får väl höra hur det går med denna mascara, denna gång, kanske jag har hittat min soulmate.
vi får se vi får se.




-
nu ska ja lägga mig och slå på en film eller nått.
ta lite tradolan och hoppas på att jag somnar , i god tid så att säga.
men nu kom ja på en grej, jag drömmer asknasiga saker när jag äter medicin, eller så äre nått jag har intalat mig själv att det har med medicinerna att göra, men vem vet. det kanske är en ,ja nu vare heter, ja säger effekt men jag hare på tungan att det heter nått annat, skitsamma.. iaf, en ''effekt'' att man drömmer. ska fan kolla upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0