torsdag 1159

elllooo. godmorgon, idag vaknade jag tidigt, tur de. ja sover ju bort dagarna.
1104 stog telens klocka på iallafall. ett sms från elin väntade på svar, och ja idag åker vi in till birsta. jag satsar nog hellre på kläder till kryssningen, än pengar till kryssningen. haha .. viktigare att jag har pengar till den 24, och då har ja ju fått pengar o allt. värsta perfekt, huh ;p

somnade inte förän efter tre inatt, låg bara och stirrade rakt ut. jag kkunde verkligen inte somna, och inte hade jag nå mer filmer och kolla på heller. kollade på the fast and the furious tokyo drift, (st?) helvete fan nya favvofilmer ju. även om ja hade sett alla redan, haha .. dom blir bättre o bättre kanske, så kan de va
OCH GUDARS SKYMNING VA SNYGG HAN E. kom hit, sörberge tack.

olala, ser ni??????? :OO:O.o.o... hur i hela helvete kan
man se ut såhär, ja de e frågan verkligen. han e snygg iaf

aja, åter till verkligheten. vi vet ju alla att det inte finns såna snuggingar här i närheten. haha ...
idag iallafall, har laddat pappas mp3 med låtar, och nu ska ja ta med mig själv på en springrunda, eller powerwalkrunda. vi får se vart det leder, kanske det blir fiftyfifty, h3hh3h3h3h333333. aja,
ja måste ju. u p p e h å l l

jag skriver nog............... sen
lycka till och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0