tisdag 1433

jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg, brukar oftast bli hej eller liknande bara för att liksom. aja skitsamma.
en gång i tiden var marykate och ashley olsen mina idoler , haha ja långt bak i tiden som sagt. jag har fortfarande en massa affischer på dom i ena hörnet på mitt rum, och jag har samlat på mig filmer med dom också. jag gillar dom fortfarande idag, men inte sådär som förr, väldigt mycket förr alltså. men iaf, jag har ju runt fjorton filmer med dom, och igår natt blev det faktiskt två filmer med dom. eller deras gamla serie, so little time. har två stycken sånna, så jag såg båda. funderar på att beställa dom andra två också, kan ju va bra o ha tänkte ja.
nu blev  det många rader av nått så vanligt som ointressant. men så är ju min blogg. hähä

sitter också här och funderar hur mitt rum ska se ut hos mor min, jag ska göra om, igen =). men love ska bort, det är fult och inget för mig. jag har mina nya ideér, men inget ska avslöjas här, haha jag vill inte ha några härmapor tack. så jag ska klura lite till sen resultatet kommer väl upp när jag väl är klar. fast det märker vi ju när, och om det ens blir. men jaja

igår hade vi ju match mot torpshammar. gick ju bra, vann med 6-3. gjorde dock inget mål men något eller några pass fick jag till. så jag e lite glad över att det faktiskt gick bra, för det är rätt ovanligt i dessa dagar. o nu äre inga mer träningar tills mittnorden eller, ska nog ta mig ut och springa, för det vet jag och alla andra att jag behöver. haha

nu ska jag fortsätta kolla runt lite.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0