söndag 2012

längesen ujag skrev jagvet, men jag har varit hos mamma. och tydligen, så har jag inte orken till att gå till övervåningen där datorn är. har för det mesta legat i soffan och sovit, tradolan = min medicin gör mig trött, speciellt när ja tar två åt gången. lika bradet

söndag idag , och min vecka har ju vare trevlig.
jag sov hos jennifer efter matchen i måndags, sen i tisdags åkte vi till älven. kanot sm och blablabla.
har träffat några killar därifrån och så vidare. i tisdags sov yman hos mig, eller vi sov på studsmattan, innan det tog vi mopperna till torsboda och köpte chips. låg och pratade till tre nånting, sen somnade vi.
hon gick ner till kanotgrejjset på morgonen, sen gick ja in och somnade.
på kvällen åkte vi in på gatufesten, har säkert skrivit om det. så ja, då vet du.

julia sov hos mig den kvällen, och sen har jag bara legat hemma. magen har väl mått bättre liksom, satt .. vi får se vart veckan leder, för ikväll är jag bara hemma iallafall.
och gud vad myggbett jag har, eller jag har kliat sönder dom, så nu har jag enbart en massa sår.

kanske lägger mig och ser bröllopsduellen igen, hyrde den förut.
träffade andreas också, längesen ju.
aja,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0