söndag ? 1228

godmorgon. jag är dötrött

somnade på soffan, klev upp halv sju imorse och la mig i min säng. med smink, bra sara bra. aja, det har tvättats bort nu iallafall. har träning sju idag, I NCC :o:o:o:SSSSS det har tydligen regnat så mycket så bsk är avstängd. de första ja tänkte var att det är tillräckligt varmt ute, men i NCC, vafan...det är liksom deras problem, luften därinne. aja vi märker väl hur många som ligger om det blir en jobbig träning. haha nedå, men varmt äre där inne..
det ska också kommma hit en massa folk, och äta idag. är ju egentligen hos pappa men ja tror jag äter här idag faktiskt, sen åker ja väl på träningen. ja vi får se vi får se.
nu ska läsa lite bloggar sen ska ja städa.
så hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0