söndag 1217

hej.

återigen mår jag inte så bra, fast jag antar att det är bättre idag.
är orklös verkligen, skulle vilja sova hur länge som helst. men de gå ju inte, jävla mage alltså. :@
vaknade alldeless strax efter fyra imorse, tog med mig täcket och la mig i soffan. slog på step up, den e bra igen, blev lite uttjatad där ett tag. men så e de ju med alla filmer. dom kommer alltid vara grym om man ser dom med jämna mellanrum. nu börjas de igen , jag och mina intresse smurfar som hoppar.

igår, åkte till mmamma igen, fick ett samtal o ja for tillbaka till pappa, ner till farmor med daniels, med min farbrors post, som tydligen vi får nuförtiden? aja, åkte till mamma igen efter det. sen ringde hon och frågade om ja ville komma, hade ju inte sådär skitkul i min ensamhet så ja for dit.
satt där hela kvällen bara, sen åkte ja hem, och mamma o jens gick.
kom hem, la mig i soffan på en gång. jens slog på en film, jag insåg några minuter in i filmen att jag började se på den i fjällen, men slog av för den va dålig. så ja gick upp och la mig. några timmars sömn, och ja som sagt, strax efter fyra klev ja upp idag. verkligen härligt.
snart åker jag på kryssning också. en två dar.
och imorgon börjar träningen, tror inte jag ska vara med. jag vill, men jag kommer inte långt med min kropp just nu iallafall. som sagt igen, orklös tjej.
kanske mina tränare förstår mig och mina mediciner, vill inte ha missförstånd om lathet.
även om de är så att jag e de, äre inte det de handlar om nu.


hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0