onsdag 2349

börjar med lite musik.


kom nyss hem.
åkte till elin några timmar, vi hade mycket trevligt. alltid lika skönt att prata ut med na, finns alltid så mycket o säga. man känner sig lättad efter på nå sätt, haha .. aja, de e ju bra iallafall
simon kom dit och åkte hemmåt, påvägen hem träffa ja på edvin, fan de va ett tag sen jag faktiskt pratade med honom. trevligt att träffa honom igen, jag typ smååkte nästan hela vägen hem till honom, haha .. lite kul vare ju,
 - haha små vi vaa

men nu ska ja väl läsa lite bloggar sen ska ja gå och lägga mig och slå på en rulle hade ja tänkt mig.
det här var iallafall filmen ja såg igår, och imorse dårå .. ja somnade ju igår vid cirkus hälften


godnatt o hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0