onsdag 1708

vaknade ett, halv två klev ja upp ur sängen. la mig i pappas igår, säng alltså. han sover ju ändå alltid på soffan, satt. sen hade ja det jävligt svårt att somna också, såg på the fast and the furious ett och två. fan ja älskar filmerna, haha ..

igår satt gick jag runt i tshirt och trosor hela dagen, se ut att bli en sån dag idag också, h33.. jag har iaf inte klivit ur den här tshirten än, och jag funderar på att gå och göra nudlar. men vi får se ..
en låt med hassle och nån tjej verkar gå på repeat, automatiskt eller nått. jag trcker så den går om igen iallafall, men det är inte nått jag märker. aja, den duger ju. men uttjatad börjar den dock bli. gör det mig nått ? nej, inte än
vi hörs, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0