onsdag 1235

eloooelllooohello.

har inte skrivit så mycket men det skadar ingen.
har sovit hos ellen två nätter, mycketmycket trevligt att umgås med na igen. <3
sen igår skjutsade ja upp na till kimmen och sen for ja hemmåt.
några timmar senare åkte ja o hämtade julle och vi for ivög till träningen, löpning stog på schemat. började med uppvärmning, 2,5 km. sen springa upp för backennnnnn, jag klev av pga min mage. om fredrik nu nånsin kommer förstå det, alltså tränarN. aja
idag orkas jag inte bry mig om fotboll, fortfarande arg över mittnorden. men va ska jag göra liksom.
men imorgon bryr jag mig igen, för då har vi träning.

idag, vet jag inte va som händer. inget alls planerat iallafall.
vaknade vid sex imorse, sen fortsatte jag se på filmen ja somnade till igår. den va bra iallafall, the bucket list eller nått. orkar inte gå och kolla heller, hähähähääh...
somnade iallafall om efter den, och vaknade halv tolv.

o nu luktar det fisk här hemma, pappa och mogge typ rensar den eller ne javet inte. fisk luktar de iallfall, och nu ska ja gå.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0