onsdag 0923

godmorgon.
yman gick för en stund sen för att gå ner till kanotgrejjset, hon ligger ju på dom sakerna där hela dagarna. vi vaknade upp i en jävligt stekande värme, hemskt nästan. så vi gick in, satt oss vid teven. sen va hon tvungen o gå.
ikväll blire gatufesten, typ jag, julia, manne, och yman, vad jagvet än så länge. sen sover nog julia här, vene hure blir.
aja, igårdårå.
jag och jennifer drog ju hit, lämnade mopparna och gick ner till älven. satt där ett tag, sen kom yman, och ellen o nellie. satt där ett tag, sen kom manne. sen drog han och jennifer, och vi fyra som var kvar gick till mig en stund så ja kunde äta. sen gick vi tillbaka. var liteöverallt faktiskt, men vi slutade iallafall nere vid bryggan vid kanothuset typ, jag yman och anton. sen drog vi in, eller ja snarare ut. haha...studsmattan
låg och snackade rätt länge, vi har mycket gemensamt, haHA.
aja,
vi lär väl synas på gf.
hejdå

och juste, grattis johanna ankarberg. sexton år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0