nu e de natta. 0031

hejsannn . nu e ja äntligen klar, trodde ajg gjort fel i mitten men jag klurade ut det och fixade allt igen. hähäh, nu har jag kämpat med alla dessa färger, jag är helt slut. det ser helt fucked up ut men vafan, partyyyy ...
vet inte vare är med mig, ursäkta

jamen imorgon börjar mittnorden, eller mid noric cup eller vafan dom har döpt om det till. låter iallafall förjävligt, NE FÖRJÄVLIGT med stora bokstäver. hemskt, uschaaaaaaaaaaaa......... menmen, vad spelare för rock n roll liksom.
jag brukar ligga i sängen och toklängta hela natten, eller typ nätterna innan mittnorden. det brukar till o med pirra i kroppen, så mycket har jag längtar förra åren. men nejnej inte i år, jag har väl vuxit, blivit mognare och kvinnligare. HAHAH KVINNLIGARE. tönt

nejmen nu ska jag väl lägga mig i sängen o slå på en rulle eller sova, imorgon innan halv elva blir ajg hämtade för att se på match, sen spelar jag ju själv. och kom inte, tack gud va gulligt.
ursäkta igen. höhöööööööööööööööööööö

här bjuder man på en bild, på sig själv, godnightyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0