måndag 1457

hallådär.

har nyss ätit lite spagetti och korv. mättade min mage iallafall.
inatt har jag väl drömt sisådär sjuttiotusen drömmar, och den sista ja dörmde innan jag vaknade var att ellen tatuerade mig, haha ...
träningen igår gick väl bra, sån dålig luft och så vidare i ncc bara. menmen, det var väl bara den träningen där inne får ja hoppas. efter den släppte ja av nellie och åkte till mor och duschade. dom hade ju främmande igår, så jag stannade kvar där ettt tag. hundra försök att spela rock band med barnen, men jag gav upp och gick ut. sen åkte jag hem till pappa nån gång innan tolv. kom hem, la mig i sängen och slog på en rulle, sen en till efter den. två gamla godingar, 
             camp rock      och       sleepover
       

haha jag grinade på sleepover. men det förvånar väl ingennnnn ...
och snygg sean faris e ju med i den, ögongodis föfan

jag ska också spela matchen vi har idag, samling tio i fem på kansliet. och jag har ingen skjuts, MEN jag ska försöka kirra det. typ nu

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0